شرکت ایزوگام شرق تولید کننده انواع ایزوگام و عایق رطوبتی

انواع با کیفیت ایزوگام شرق  
از کجا ایزوگام درجه یک و عالی بخرم و انواع ایزوگام شرق با کیفیت کدام است و برای این که بتوانم بهترین نوع ایزوگام مورد نیاز را تهیه کنم به چه مراکزی باید مراجعه کنم؟
یکی از کارخانجاتی که سال ها در امر تولید عایق های رطوبتی فعالیت داشته است کارخانه ایزوگام شرق است که هم با کیفیت عالی مواد اولیه شناخته می شود و هم استاندارد پلیمری اصل دارد و در بسیاری از پروژه های کوچک و بزرگ از انواع عایق رطوبتی تولید شده در این کارخانه مصرف و نصب شده است.
انواع ایزوگام شرق عبارتند از ایزوگام تک لایه فویل دار و ایزوگام دولایه فویل دار که هر یک بنا به نیاز و متراژ بدون واسطه و مستقیم بارگیری و ارسال می شوند.
از دیگر انواع ایزوگام شرق عایق رطوبتی ساده بدون فویل است که برای دیوار و کیف سرویس های بهداشتی و حمام و آشپزخانه مناسب است و با توجه به این که ایزوگام شرق استاندارد BPP دارد بسیار مرغوب است و برای سال ها کار می کند
ضمانت نامه و بیمه نامه انواع ایزوگام شرق
شرکت ایزوگام شرق که استاندارد پلیمری دارد یعنی از بهترین قیر پالایشگاهی و همچنین پلی استر و تیشوی درجه یک ساخته شده است و دوام و استحکام بالایی هم دارد و به همین منظور است که ضمانت نامه و بیمه نامه ایزوگام شرق معتبر است و برای سال ها مقاومت و استحکام ایزوگام نصب شده بر روی سقف و بام و دیوار و استخر و یا عایق رطوبتی مصرف شده در انواع پروژه ها دارای کیفیت بالایی است و نیاز به تعمیر و بازسازی نخواهد داشت.
کلیه انواع ایزوگام که به مصرف کننده معرفی و پیشنهاد می شود هم ایزوگام درجه یک است و هم استحکام و کیفیت آن تضمین شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =