شرکت ایزوگام شرق تولید کننده انواع ایزوگام و عایق رطوبتی

نکات ایمنی پیش از نصب ایزوگام

ایمنی موضوعی مهم در کارهای مختلف است و اگر نکات ایمنی در این کار رعایت نشود، می‌تواند خطرات جانی و مالی به همراه داشته باشد. در ادامه برخی نکات که در هنگام نصبایزوگام می‌بایست مورد توجه قرار گیرند را مرور خواهیم نمود:

محافظت از اتصال کپسول و مشعل

اتصال کپسول و مشعل باید به اندازه‌ی کافی ایمن باشد و به طور خاص اگر در فضاهای کوچک و بسته این کار به انجام می‌رسد، دقت مورد نیاز در این خصوص می‌بایست بیش از فضاهای باز باشد.

جابجایی کپسول و افرادی که در محل حضور دارند باید با توجه کافی و دقت لازم همراه باشند.

پیش‌بینی‌های لازم در جهت مقابله با آتش‌سوزی

به ویژه در زمانی که ایزوگام در محل‌های بسته یا نزدیک به مواد قابل اشتعال انجام می‌شود، می‌بایست پیش‌بینی‌های لازم در زمینه آتش‌سوزی احتمالی به انجام برسد. در دسترس بودن کپسول آتش‌نشانی و حضور افرادی که توانایی مقابله با این خطرات را داشته باشند الزامی است.

همچنین استفاده از نیروهایی که تجربه کافی و مهارت لازم را در نصب ایزوگام دارا باشند، کمک می‌کند تا احتمال وقوع آتش‌سوزی به حداقل برسد.

خطرات سقوط از بلندی

با توجه به اینکه در بسیاری مواقع، ایزوگام در محل‌های با ارتفاع زیاد به انجام می‌رسد، لازم است تا نکات امنیتی لازم در این زمینه مورد توجه قرار گیرد. استفاده از تجهیزات امنیتی لازم، رعایت نکات امنیتی لازم و عدم ریسک در هنگام نصب ایزوگام کمک می‌کنند تا خطری از این جهت نیروهای نصاب ایزوگام را تهدید نکند.

دور بودن کودکان از محل کار نصب ایزوگام

نصب ایزوگام می‌تواند همراه با خطراتی برای کودکان باشد. بهتر است در هنگام انجام این کار، کودکان را از محل دور کنید تا مبادا به طور ناخواسته خطراتی متوجه آنان نشود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 5 =